Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара: Одговор на кризне ситуације и трауматичне догађаје
Опис: Министарство просвете, Министарство здравља, Одсек за психологију Филозофског факултета у Београду и УНИЦЕФ организују вебинаре за запослене у образовању на тему „Одговор на кризне ситуације и трауматичне догађаје”. До сада вебинари су организовани за 220 просветних саветника, просветних инспектора и саветника-спољних сарадника као и за преко 1,700 представника-ца стручних служби из свих школских управа. У наредном периоду биће организовани и вебинари за директоре свих основних и средњих школа у Србији. Делимо снимак једног од вебинара, презентацију и релевантне лифлете који вам могу користити.
СНИМАК ВЕБИНАРА: https://youtu.be/alCRlIr7W2M
ПРЕУЗМИТЕ:
- ПРЕЗЕНТАЦИЈА: Одговор на кризне ситуације
- 1. Уобичајени знакови психосоцијалног дистреса деце
- 2. Делотворна комуникација са децом у кризној ситуацији
- 3. Смернице за реаговање у случају смрти ученика или наставног и техничког особља
- 4. Разговор са децом о терористичким нападима и пуцњави у школама и заједници о којима се извештава у вестима
- 5. За младе – Како се суочити са трагичним догађајем у којем је више особа убијено или повређено
- 6. За наставнике – Како бринути о себи током кризних ситуација
- 7. За родитеље – Како помоћи деци да се врате у школу након трагичног догађаја у којем је висе особа убијено и повређено
Министарство просвете, Министарство здравља, Одсек за психологију Филозофског факултета у Београду и УНИЦЕФ организују вебинаре за запослене у образовању на Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара “Унапређивање академске честитости у циљу унапређивања поузданости оцењивања ученичких постигнућа”
Опис: У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме (навођење целина): Појам академске честитости, шта каже слово закона, ко су заинтересоване стране, када почети са причом о академској честитости, како то урадити, приказ примера из праксе, дефинисање важних појмова који се односе на академску честитост, шта подразумева академско непоштење и како га третирати, као и како се може проверити аутентичност нечијег писаног рада.
Сценарио вебинара/састанка: Учесницима ће бити приказан део филма о академском интегритету ( од почетка до 2 минута и 30 секунди) са следећег линка http://integritet.rect.bg.ac.rs/akademski-integritet-1/uvod након чега ће бити приказана презентација о појму академске честитости, законским регулативама, примерима из праксе, као и предлозима како се на овој теми може радити са наставницима, родитељима и ученицима од најранијих узраста. Презентовање ове теме ће бити завршено завршним делом филма о академском интегритету који је био приказан и на почетку (од 9 минута и 15 секунди до краја) након чега ће учесници вебинара бити позвани да учествују у дискусији, постављају питања, поделе своја искуства и размишљања, као и идеје о томе шта ми можемо учинити, као стручни сарадници, да бисмо развијали свест о појму академске честитости у свим узрастима школовања деце, а не тек од високошколског нивоа образовања када се овај појам експлицитно помиње, уводи и када се студенти обучавају како да то примене у свом раду током студија.
Први део вебинара је предвиђено да траје оквирно 50 минута. Други део вебинара је предвиђен за дискусију, у оквиру које ће учесници моћи да понуде своје коментаре и поставе питања. Други део вебинара је предвиђено да траје оквирно 30 минута.
Аутор(и) ресурса: Данијела Андрејић Мићовић, психолог
Образовно васпитна установа/ институција: Школа “Руђер Бошковић”
Школска година: 2021.
Видео:
У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме (навођење целина): Појам академске честитости, шта каже слово закона, ко су заинтересоване стране, када Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Функционисање школских тимова-да ли се у промењеним условима рада школа мењају приоритети, циљеви и начин рада
Опис: У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме (навођење целина) Законска регулатива,
Функција и задаци тимова у новим-измењеним условима, Улога стручних сарадника у раду појединих тимова ,Рад по групама тешкоће, проблеми, позитивна искуства, изазови са којима смо се сусретали у раду Тимова,
Сценарио вебинара/састанка :Вебинар ће се састојати из три дела. Први део вебинара укључује, путем ППТ, подсећање на Законски оквир: обавезни тимови, ко их именује, састав тимов, функција, надлежности……Кроз индивидуални рад сагледати у које и у колико тимова су стручни сарадници у току прошле године били укључени . Путем рада у групама, извештавање и разговор са учесницима доћи до размене искуства, знања и нових идеја за функционисање, садржај рада и активности стручних сарадника у оквиру одређених тимова
Први део вебинара је предвиђено да траје оквирно 10 минута. Други део вебинара је предвиђен за рад по групама 10 минута и трећи за дискусију, у оквиру које ће учесници моћи да понуде своје коментаре и поставе питања. Трећи део вебинара је предвиђено да траје оквирно 20 минута.
Аутор(и) ресурса: Биљана Радосављевић
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме (навођење целина) Законска регулатива, Функција и задаци тимова у новим-измењеним условима, Улога стручних сарадника Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Подршка развоју здравих стилова живота код ученика
Опис: Састанак је реализован у два дела. У уводном делу састанка који је трајао 20 минута обрађене су теме здравља и менталног здраља, као и модел здравственог васпитања кроз развијање животних вештина. У уводном делу излагања било је речи и о томе како се све у школама остварује подршка развоју здравих стилова живота код ученика, које су теме којима се школе најчешће баве из области здравља и које су методе и технике најефикасније за обраду ових тема. Посебан акценат стављен је на тему менталног здравља, и у складу са тим указано на значај бављења овом темом и могућностима за обраду ове теме са ученицима. На крају уводног дела, презентован је један од могућих сценарија радионица на тему „вршњачког притиска“. У другом делу састанка учесници су подељени у групе. По две групе имале су исти задатак јер је циљ био пронаћи што више разноврсних примера – да наведу конкретне примере активности у циљу подршке развоју здравих стилова живота, и то: у оквиру редовне и изборне наставе и ЧОС-а, у оквиру пројектне наставе, ваннаставних активности и тематског планирања. Групе су за рад имале 20 минута након чега је следила размена у великој групи. Учесници су излистили велики број конкретних активности и примера и размена је била веома конструктивна. Састанак је трајао 90 минута.
Аутор(и) ресурса: Ружица Петровић Гашевић
Образовно васпитна установа/ институција: : Геодетска техничка школа, Београд
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
Састанак је реализован у два дела. У уводном делу састанка који је трајао 20 минута обрађене су теме здравља и Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара: Информациона писменост ученика и критичко мишљење
Опис: У оквиру вебинара биће обрађене следеће теме: информационо друштво и хиперпродукција информација у дигиталном формату, „лажне вести” у добу постистине, појам информационе писмености, емпиријски налази о вештинама информационе (дигиталне) писмености ученика из Србије (укључујући и компаративну анализу у односу на друге земље), значај критичког мишљења у савременом образовном и ширем друштвеним контексту, појмовно одређење критичког мишљења (као вишег облика мишљења, односно мишљења вишег реда), базичне претпоставке, манифестације и продукти критичког мишљења, начини подстицања развоја критичког мишљења у наставној пракси.
За потребе израде презентације биће коришћени релевантни научни извори новијег датума, као и налази међународних и домаћих истраживања спроведених током последњих година.
Технологија: Зум платформа и ППТ
Сценарио вебинара/састанка:
Вебинар ће се састојати из два дела. У првом делу биће дат преглед тема које ће бити обрађене, као и њихова елаборација (уз могућност активног укључивања учесника), док ће у другом делу учесници вебинара имати могућност да коментаришу, постављају питања и дискутују о практичним импликацијама онога што су чули у реалном школском контексту.
Планирано је да вебинар траје укупно 90 минута.
Аутор(и) ресурса: доц. др Добринка Кузмановић
Образовно васпитна установа/ институција: Универзитет у Београду, Филолошки факултет
Школска година: 2021.
Видео:
У оквиру вебинара биће обрађене следеће теме: информационо друштво и хиперпродукција информација у дигиталном формату, „лажне вести” у добу постистине, Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара: Значај улоге наставника у развијању мотивације ученика
Опис: Тема је сагладана из педагошког и психолошког угла. Узете су у обзир и теоријски приступи али и емпиријска искуства у изучавању ове тематике. Сагледан је значај мотивације ученика али и наставника.
Теме:
I)део. Дефинисаност мотивације; Значај мотививације за учење; Значај улоге наставника; Мотивавција наставника; мотивација ученика; Теоријски приступи мотивацији; Препоруке и примери из праксе; Објашњење “Сојеровог ефекта“;
- II) део. Специфичности рада у настави на даљину; Мотивација у онлјан настави. Предности и недостаци онлајн наставе; емпиријска искуства у процени ефикасности онлајн наставе (перспектива ученика, наставника и студената); Мотивациона улога наставника; Изазови у остваривању мотивационе улоге наставника; Препоруке за тренсформацију спољашње у унутрашње подстицаје за учење у настави.
Аутор(и) ресурса: Проф. др Игор Ђурић и проф. др Душан Ранђеловић
Образовно васпитна установа/ институција: Филозофски факултет Универзтитета у Приштини са привременим седиштем у Косовској митровици
Школска година: 2021.
Видео:
Тема је сагладана из педагошког и психолошког угла. Узете су у обзир и теоријски приступи али и емпиријска искуства у Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Вебинар: Социо-емоционалне компетенције ученика као фактор унапређивања школске прилагођености и образовног постигнућа
Опис: У оквиру вебинара/састанка биће обрађене следеће теме: школске и ваншколске прилике које развој социо-емоционалних компетенција стављају у центар образовања; домен социо-емоционалних компетенција; значај социо-емоционалних компетенција за школу и живот; програми социо-емоционалног учења у школи и оцена њихове ефикасности; поуке и смернице за развој социо-емоционалних компетенција у школи.
Вебинар ће бити реализован из два дела. У првом делу учесници ће се кроз презентацију упознати са планираним темама, како би се детаљније информисали о томе шта су социо-емоционалне компетенције, емпиријским налазима који потврђују њихов значај за прилагођавање и успех ученика у школи, али о ван ње, те карактеристикама успешних програма развоја социо-емоционалних компетенција у школи. Предвиђено је да овај део вебинара траје око 60 минута. Други део вебинара предвиђен је за дискусију и трајаће око 30 минута. У овом делу учесници ће бити позвани да размене своја искуства из школске праксе која би могла бити од значаја за боље разумевање теме вебинара, као и да дају своје коментаре напезентоване садржаје.
Аутор(и) ресурса: проф. др Зорана Јолић Марјановић
Образовно васпитна установа/ институција: Филозофски факултет Универзитета у Београду
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
Видео:
У оквиру вебинара/састанка биће обрађене следеће теме: школске и ваншколске прилике које развој социо-емоционалних компетенција стављају у центар образовања; домен Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Диференцирана настава и даровити ученици
Опис: У оквиру вебинара биће обрађена основна питања диференциране наставе и њеног значаја у раду са даровитим ученицима.
Сценарио вебинара:
Предвиђено је да двочасовни вебинара реализује кроз презентовање теме и честу интеракцију са учесницима који би требали да дају свој лични, искуствени осврт на питања о којима се говори.
Током вебинара критичко-аналитичким приступом биће презентована суштинска одређења даровитости и диференциране наставе и извршено њихово повезивање са манифестним облицима у пракси. Даровитост ће бити сагледана кроз питања сложености прецизног дефинисања, представљање особина које су својствене профилу даровите деце и кључних теоријских концепата коју су значајни са аспекта успешне идентификације даровите деце, подстицања и даљег развоја даровитости у наставном и ваннаставном раду.
Питање диференциране наставе обрадиће се је кроз: његово дефинисање и суштинско разграничавање од појма индивидуализације наставе са којим се у непосредном пракси често изједначава, представљање основних облика диференциране наставе и темељну анализу курикуларног приступа дифернцијацији. Аналитички ће бити обрађени и са аспекта непосредне праксе приказани различити модели следећих облика дифернцирања: груписање, акцелерација и обогаћивање и диференцирање курикулума.
У интеракцији са учесницима који треба да представе своје искуство у овој области извршиће се осврт на непосредну наставну праксу и представљање модела дифернициране наставе које срећемо у нашој пракси. У циљу унапређивања непосредне праксе и оснаживања учесника у унапређивању свог ангажовања у области рада са даровитом децом биће обрађене и стратегије наставног рада и методички поступци којима се успешно може диференцирати настава и обезбедити квалитетнији рад са даровитом децом.
У последњем делу вебинара биће обрађено и питање даровите деце из маргинализованих друштвених група и то са аспекта могућности које образовни систем пружа с једне стране, и њихове неискоришћености с друге стране. Такође, биће речи и о проблему родне равноправности и изазова које она носи у наставном раду.
Вебинар ће бити праћен PPT презентацијом креираном у ове сврхе.
Аутор(и) ресурса: Марија Јовановић
Образовно васпитна установа/ институција: Филозофски факултет Ниш
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
Видео:
У оквиру вебинара биће обрађена основна питања диференциране наставе и њеног значаја у раду са даровитим ученицима. Сценарио вебинара: Предвиђено Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Вебинар: Ко су све наши ученици? Увод у ромологију као искорак у инклузивној школи
Опис: У оквиру вебинара бавићемо се темом предрасуда и стереотипа у образовном окружењу, тежећи да изградимо заједничко разумевање ових социјалнопсихолошких феномена, као и да нагласимо значај развоја школске културе која подржава различитости. С обзиром на то да истраживања указују на маргинализовани положај Рома како у образовном, тако и у ширем друштвеном контексту у ком живимо, у оквиру вебинара ћемо посебну пажњу посветити ромологији – научној интердисцилини која проучава ромску заједницу у најширем смислу (Савић, 2017). Кроз питања историје, културе и језика, истраживаћемо ромску заједницу, и омогућити простор за међукултурални дијалог.
Сценарио вебинара:
Учесницима ће пре реализације самог вебинара бити послат упитник који ће за циљ имати да истражимо у којој мери су стручни сарадници у образовању упознати са ромском културом, али ће нам истовремено омогућити и да освестимо какве су наше представе о ромској култури, и на чему су засноване. Вебинар ће се састојати из три дела. У првом делу вебинара преставићемо теоријски оквир за разумевање стереотипа и предрасуда као значајних социјално-психолошких феномена. Такође, у овом делу ћемо приказати резултате истраживања које је реализовано у основним школама у Србији, а које указује на доминантне стереотипе које наставници имају о ромским ученицима (Јовановић, 2018). Предвиђено је да први део вебинара траје 30 минута. У другом делу вебинара учеснике ћемо упознати са настанком и развојем ромологије – научне интердисцилине која проучава ромску заједницу у најширем смислу (Савић, 2017). Ослањајући се на сазнања до којих је дошла ромологије представићемо основне аспекте ромске историје, културе и језика. Предвиђено је да овај део вебинара траје 30 минута. У завршном делу вебинара, који је предвиђено да траје 30 минута, оставићемо простор за дискусију позивајући учеснике да поделе шта су нове информације/увиди у вези са темом, као и шта су недовољно разјашњена или отворена питања. Такође, позваћемо учеснике да поделе примере подршке образовању ромских ученика из сопствене праксе или праксе установе у којој раде.
Аутор(и) ресурса: Оља Јовановић Милановић (Филозофски факултет Универзитет у Београду) и Данијела Радовић (Педагошки завод Војводине)
Образовно васпитна установа/ институција: Филозофски факултет Универзитет у Београду и Педагошки завод Војводине
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
Видео:
У оквиру вебинара бавићемо се темом предрасуда и стереотипа у образовном окружењу, тежећи да изградимо заједничко разумевање ових социјалнопсихолошких феномена, Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Вебинар: Утицај оцењивања на успешност учења
Опис: У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме:
- Оцењивање да или не – тренутна перспектива процеса оцењивања, добре и лоше стране, очекивања од учесника у процесу оцењивања, уз посебан осврт на улогу стручних сарадника
- Како до оцене? Законске обавезе и могућности које имамо у процесу оцењивања и сагледавање ситуације у пракси
- Задатак – рад у групама (оцењивање и облици подршке у ситуацијама када су у питању ученици из осетљивих група/неуспешни ученици)
- Неке препоруке – лични одабир додатних начина за лакше, ефикасније и успешније оцењивање и подршку ученицима (учење о учењу и саморегулација, превенција осипања из О-В система, дигиталне компетенције)
- Још неке прилике (ситуациони задаци и студије случаја, ваннаставне активности)
- Закључци и дискусија
Аутор(и) ресурса: Александра Стевановић
Образовно васпитна установа/ институција: Пета економска школа „Раковица“ Београд
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
Видео:
У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме: Оцењивање да или не – тренутна перспектива процеса оцењивања, добре и лоше стране, очекивања Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара Културне различитости и људска права
Аутор(и) ресурса: Данијела Петровић, редовна професорка на Одељењу за психологију Филозофског факултета Универзитета у Београду
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
Видео:
Favorite
Наслов ресурса: Упутство за коришћење Гугл учионице
Опис: Још један од туторијала корисних за унапређивање дигиталних компетенција наставника. Прецизно и систематично обрађена упутства за коришћење Гугл учионице. Одговори на питања и дилеме корисника Гугл учионице. Сви аспекти рада у учионици прорађени су прецизно, детаљно и концизно.
Аутор(и) ресурса: Вања Јаковљевић и Исидора Мишић
Школска година: 2021.
Видео:
Још један од туторијала корисних за унапређивање дигиталних компетенција наставника. Прецизно и систематично обрађена упутства за коришћење Гугл учионице. Одговори Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Смернице за управљање одељењем у школском контексту
Опис: У текст су дате смернице за управљање одељењем из перспективе еколошког модела, које могу бити подстицај наставницимаза промишљање о различитим стратегијама које примењују у настави, као и стратегијама које би могли примењивати. Материјал пружа инспиративне примере стратегија управљања одељењем.
Аутор(и) ресурса: Милијана Момчиловић и Нина Милеуснић
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
У текст су дате смернице за управљање одељењем из перспективе еколошког модела, које могу бити подстицај наставницимаза промишљање о различитим Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Дигитални алати за формативно оцењивање у онлајн окружењу
Опис: Ученици имају различита интересовања и уживају у различитим стварима. Наставници могу то да искористе, и да од ученика траже да школско знање прикажу на различите начине, и то оне којињима највише одговарају. Такво оцењивање може допринети развоју креативности И повећању мотивације код ученика. Укључивањем неких од предложених видова оцењивања у наставу како подижете ниво интерактивности у евалуацији постигнућа ученика.
Аутор(и) ресурса: Милица Шимоновић и Иван Зековић
Школска година: 2021.
Датотека ресурса:
Ученици имају различита интересовања и уживају у различитим стварима. Наставници могу то да искористе, и да од ученика траже да Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара: Синдром сагоревања наставника
Аутор(и) ресурса: др Наташа Симић, виши научни сарадник на Институту за психологију, Филозофски факултет, Универзитет у Београду
Школска година: 2021.
Видео:
Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара: Процес унапређивања психолошке отпорности ученика кроз психосоцијалну подршку
Опис: У ЦИЉУ РАЗВОЈА И ЈАЧАЊА КОМПЕТЕНЦИЈА СТРУЧНИХ САРАДНИКА И РАЗМЕНЕ ИСКУСТАВА, ДРУШТВО ПСИХОЛОГА СРБИЈЕ И ПЕДАГОШКО ДРУШТВО СРБИЈЕ РЕАЛИЗУЈУ САСТАНКЕ И ВЕБИНАРЕ НА АКТУЕЛНЕ ТЕМЕ И ДЕШАВАЊА КОЈЕ ПРАКСА НАМЕЋЕ:
Тема: Процес унапређивања психолошке отпорности ученика кроз психосоцијалну подршку
Датум одржавања: 22.04.2021.
Реализатори:
Проф. др Мирјана Беара, Секција универзитетских наставника психологије образовања и Институт за позитивну психологију Нови Сад Доц.
др Горана Ракић-Бајић, Институт за позитивну психологију Нови Сад
Аутор(и) ресурса: Проф. др Мирјана Беара, Секција универзитетских наставника психологије образовања и Институт за позитивну психологију Нови Сад; Доц. др Горана Ракић-Бајић, Институт за позитивну психологију Нови Сад
Школска година: 2021.
Видео:
У ЦИЉУ РАЗВОЈА И ЈАЧАЊА КОМПЕТЕНЦИЈА СТРУЧНИХ САРАДНИКА И РАЗМЕНЕ ИСКУСТАВА, ДРУШТВО ПСИХОЛОГА СРБИЈЕ И ПЕДАГОШКО ДРУШТВО СРБИЈЕ РЕАЛИЗУЈУ САСТАНКЕ Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Снимак вебинара: Начини подршке ученицима из друштвено осетљивих група у условима онлајн наставе
Опис: Снимак вебинара Начини подршке ученицима из друштвено осетљивих група у условима онлајн наставе, одржан 25.023.2021. године
Аутор(и) ресурса: ГОРДАНА ЧУКУРАНОВИЋ, просветна саветница, ШУ Београд и АЛЕКСАНДРА КАЛЕЗИЋ ВИГЊЕВИЋ, педагошкиња, Центар за интерактивну педагогију
Образовно васпитна установа/ институција: Педагошко друштво Србије
Школска година: 2021.
Видео:
Снимак вебинара Начини подршке ученицима из друштвено осетљивих група у условима онлајн наставе, одржан 25.023.2021. године Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Вебинар: Како подржати развој саморегулисаног учења код ученика
Опис: Вебинар на тему „Како подржати развој саморегулисаног учења код ученика“ одржан је посредством Zoom платформе. На вебинару је представљен концепт саморегулисаног учења и објашњене су фазе и процеси који су саставни елементи овог приступа учењу. Поред тога, указано је и на значај саморегулисаног учења, посебно у контексту учења и наставе на даљину. Учесници су имали прилике да размене идеје и искуства у вези са тиме како обезбедити подршку ученицима у различитим фазама и кључним тачкама саморегулисаног учења: анализи задатка, постављању циљева учења, планирању учења, праћењу и прилагођавању процеса учења, самоевалуацији и рефлексији о процесу учења. Учесници су позвани и да промисле о томе шта наставници и педагози могу да ураде како би подржали развој саморегулисаног учења код ученика.
Аутор(и) ресурса: Милан Станчић
Образовно васпитна установа/ институција: Филозофски факултет у Београду
Школска година: 2021.
Видео:
Вебинар на тему „Како подржати развој саморегулисаног учења код ученика“ одржан је посредством Zoom платформе. На вебинару је представљен концепт Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Онлајн састанак: Шта смо научили у току реализације онлајн наставе у прошлој школској години?
Опис: Вођен је састанак преко зум апликације са стручним сарадницима. Циљ је био размена искуства стручних сарадника у процесу прилагођавања рада новим околностима и кроз нове улоге у учењу на даљину (у он лајн окружењу). Стручни сарадници су током састанка разменили своја искуста и дали предлоге за даље унапређивање свога рада. На крају састанка учесници су попуњавали евалуацију и из резултата се види да су учесници изразили своје задовољство састанком, темом, вођењем, садржајем.
Аутор(и) ресурса: Невенка Крагуљац
Образовно васпитна установа/ институција: Педагошко друштво Србије
Школска година: 2020.
Видео:
Вођен је састанак преко зум апликације са стручним сарадницима. Циљ је био размена искуства стручних сарадника у процесу прилагођавања рада Read more...
Favorite
Наслов ресурса: Вебинар: Критички приступ информацијама у контексту КОВИД-19 кризе
Аутор(и) ресурса: модератор: Зорица Михаиловић
Образовно васпитна установа/ институција: ПДС / ДПС / УНИЦЕФ / МПНТР
Школска година: 2020.
Видео: