У оквиру вебинара биће обрађена основна питања диференциране наставе и њеног значаја у раду са даровитим ученицима.
Сценарио вебинара:
Предвиђено је да двочасовни вебинара реализује кроз презентовање теме и честу интеракцију са учесницима који би требали да дају свој лични, искуствени осврт на питања о којима се говори.
Током вебинара критичко-аналитичким приступом биће презентована суштинска одређења даровитости и диференциране наставе и извршено њихово повезивање са манифестним облицима у пракси. Даровитост ће бити сагледана кроз питања сложености прецизног дефинисања, представљање особина које су својствене профилу даровите деце и кључних теоријских концепата коју су значајни са аспекта успешне идентификације даровите деце, подстицања и даљег развоја даровитости у наставном и ваннаставном раду.
Питање диференциране наставе обрадиће се је кроз: његово дефинисање и суштинско разграничавање од појма индивидуализације наставе са којим се у непосредном пракси често изједначава, представљање основних облика диференциране наставе и темељну анализу курикуларног приступа дифернцијацији. Аналитички ће бити обрађени и са аспекта непосредне праксе приказани различити модели следећих облика дифернцирања: груписање, акцелерација и обогаћивање и диференцирање курикулума.
У интеракцији са учесницима који треба да представе своје искуство у овој области извршиће се осврт на непосредну наставну праксу и представљање модела дифернициране наставе које срећемо у нашој пракси. У циљу унапређивања непосредне праксе и оснаживања учесника у унапређивању свог ангажовања у области рада са даровитом децом биће обрађене и стратегије наставног рада и методички поступци којима се успешно може диференцирати настава и обезбедити квалитетнији рад са даровитом децом.
У последњем делу вебинара биће обрађено и питање даровите деце из маргинализованих друштвених група и то са аспекта могућности које образовни систем пружа с једне стране, и њихове неискоришћености с друге стране. Такође, биће речи и о проблему родне равноправности и изазова које она носи у наставном раду.
Вебинар ће бити праћен PPT презентацијом креираном у ове сврхе.
У оквиру вебинара биће обрађена основна питања диференциране наставе и њеног значаја у раду са даровитим ученицима.
Сценарио вебинара:
Предвиђено је да двочасовни вебинара реализује кроз презентовање теме и честу интеракцију са учесницима који би требали да дају свој лични, искуствени осврт на питања о којима се говори.
Током вебинара критичко-аналитичким приступом биће презентована суштинска одређења даровитости и диференциране наставе и извршено њихово повезивање са манифестним облицима у пракси. Даровитост ће бити сагледана кроз питања сложености прецизног дефинисања, представљање особина које су својствене профилу даровите деце и кључних теоријских концепата коју су значајни са аспекта успешне идентификације даровите деце, подстицања и даљег развоја даровитости у наставном и ваннаставном раду.
Питање диференциране наставе обрадиће се је кроз: његово дефинисање и суштинско разграничавање од појма индивидуализације наставе са којим се у непосредном пракси често изједначава, представљање основних облика диференциране наставе и темељну анализу курикуларног приступа дифернцијацији. Аналитички ће бити обрађени и са аспекта непосредне праксе приказани различити модели следећих облика дифернцирања: груписање, акцелерација и обогаћивање и диференцирање курикулума.
У интеракцији са учесницима који треба да представе своје искуство у овој области извршиће се осврт на непосредну наставну праксу и представљање модела дифернициране наставе које срећемо у нашој пракси. У циљу унапређивања непосредне праксе и оснаживања учесника у унапређивању свог ангажовања у области рада са даровитом децом биће обрађене и стратегије наставног рада и методички поступци којима се успешно може диференцирати настава и обезбедити квалитетнији рад са даровитом децом.
У последњем делу вебинара биће обрађено и питање даровите деце из маргинализованих друштвених група и то са аспекта могућности које образовни систем пружа с једне стране, и њихове неискоришћености с друге стране. Такође, биће речи и о проблему родне равноправности и изазова које она носи у наставном раду.
Вебинар ће бити праћен PPT презентацијом креираном у ове сврхе.