Вебинар на тему „Како подржати развој саморегулисаног учења код ученика“ одржан је посредством Zoom платформе. На вебинару је представљен концепт саморегулисаног учења и објашњене су фазе и процеси који су саставни елементи овог приступа учењу. Поред тога, указано је и на значај саморегулисаног учења, посебно у контексту учења и наставе на даљину. Учесници су имали прилике да размене идеје и искуства у вези са тиме како обезбедити подршку ученицима у различитим фазама и кључним тачкама саморегулисаног учења: анализи задатка, постављању циљева учења, планирању учења, праћењу и прилагођавању процеса учења, самоевалуацији и рефлексији о процесу учења. Учесници су позвани и да промисле о томе шта наставници и педагози могу да ураде како би подржали развој саморегулисаног учења код ученика.
Вебинар на тему „Како подржати развој саморегулисаног учења код ученика“ одржан је посредством Zoom платформе. На вебинару је представљен концепт саморегулисаног учења и објашњене су фазе и процеси који су саставни елементи овог приступа учењу. Поред тога, указано је и на значај саморегулисаног учења, посебно у контексту учења и наставе на даљину. Учесници су имали прилике да размене идеје и искуства у вези са тиме како обезбедити подршку ученицима у различитим фазама и кључним тачкама саморегулисаног учења: анализи задатка, постављању циљева учења, планирању учења, праћењу и прилагођавању процеса учења, самоевалуацији и рефлексији о процесу учења. Учесници су позвани и да промисле о томе шта наставници и педагози могу да ураде како би подржали развој саморегулисаног учења код ученика.