Састанак је реализован у два дела. У уводном делу састанка који је трајао 20 минута обрађене су теме здравља и менталног здраља, као и модел здравственог васпитања кроз развијање животних вештина. У уводном делу излагања било је речи и о томе како се све у школама остварује подршка развоју здравих стилова живота код ученика, које су теме којима се школе најчешће баве из области здравља и које су методе и технике најефикасније за обраду ових тема. Посебан акценат стављен је на тему менталног здравља, и у складу са тим указано на значај бављења овом темом и могућностима за обраду ове теме са ученицима. На крају уводног дела, презентован је један од могућих сценарија радионица на тему „вршњачког притиска“. У другом делу састанка учесници су подељени у групе. По две групе имале су исти задатак јер је циљ био пронаћи што више разноврсних примера – да наведу конкретне примере активности у циљу подршке развоју здравих стилова живота, и то: у оквиру редовне и изборне наставе и ЧОС-а, у оквиру пројектне наставе, ваннаставних активности и тематског планирања. Групе су за рад имале 20 минута након чега је следила размена у великој групи. Учесници су излистили велики број конкретних активности и примера и размена је била веома конструктивна. Састанак је трајао 90 минута.
Састанак је реализован у два дела. У уводном делу састанка који је трајао 20 минута обрађене су теме здравља и менталног здраља, као и модел здравственог васпитања кроз развијање животних вештина. У уводном делу излагања било је речи и о томе како се све у школама остварује подршка развоју здравих стилова живота код ученика, које су теме којима се школе најчешће баве из области здравља и које су методе и технике најефикасније за обраду ових тема. Посебан акценат стављен је на тему менталног здравља, и у складу са тим указано на значај бављења овом темом и могућностима за обраду ове теме са ученицима. На крају уводног дела, презентован је један од могућих сценарија радионица на тему „вршњачког притиска“. У другом делу састанка учесници су подељени у групе. По две групе имале су исти задатак јер је циљ био пронаћи што више разноврсних примера – да наведу конкретне примере активности у циљу подршке развоју здравих стилова живота, и то: у оквиру редовне и изборне наставе и ЧОС-а, у оквиру пројектне наставе, ваннаставних активности и тематског планирања. Групе су за рад имале 20 минута након чега је следила размена у великој групи. Учесници су излистили велики број конкретних активности и примера и размена је била веома конструктивна. Састанак је трајао 90 минута.