У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме:
- Оцењивање да или не – тренутна перспектива процеса оцењивања, добре и лоше стране, очекивања од учесника у процесу оцењивања, уз посебан осврт на улогу стручних сарадника
- Како до оцене? Законске обавезе и могућности које имамо у процесу оцењивања и сагледавање ситуације у пракси
- Задатак – рад у групама (оцењивање и облици подршке у ситуацијама када су у питању ученици из осетљивих група/неуспешни ученици)
- Неке препоруке – лични одабир додатних начина за лакше, ефикасније и успешније оцењивање и подршку ученицима (учење о учењу и саморегулација, превенција осипања из О-В система, дигиталне компетенције)
- Још неке прилике (ситуациони задаци и студије случаја, ваннаставне активности)
- Закључци и дискусија
Циљ вебинара је допринос у погледу подршке стручних сарадника наставницима, важности повезивања свих страна у процесу оцењивања (родитеља, наставника, стручних сарадника, ученика и управе школе) и важности подстицајног деловања током процеса оцењивања
Сценарио вебинара/састанка: Вебинар се састоји из три повезане целине. Планирано је да први део вебинара траје 30 минута. Централни део вебинара (оквирно 30 минута) је рад у групама и дискусија у вези реализованих задатака. Завршни део вебинара (оквирно 30 минута) садржи преглед препорука и недовољно искориштених прилика у погледу оцењивања и закључке на основу коришћених извора, искуства и резултата истраживања.
Технологија: Зум платформа, Пауер Поинт презентација, Ментиметар, Гугл упитник
У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме:
- Оцењивање да или не – тренутна перспектива процеса оцењивања, добре и лоше стране, очекивања од учесника у процесу оцењивања, уз посебан осврт на улогу стручних сарадника
- Како до оцене? Законске обавезе и могућности које имамо у процесу оцењивања и сагледавање ситуације у пракси
- Задатак – рад у групама (оцењивање и облици подршке у ситуацијама када су у питању ученици из осетљивих група/неуспешни ученици)
- Неке препоруке – лични одабир додатних начина за лакше, ефикасније и успешније оцењивање и подршку ученицима (учење о учењу и саморегулација, превенција осипања из О-В система, дигиталне компетенције)
- Још неке прилике (ситуациони задаци и студије случаја, ваннаставне активности)
- Закључци и дискусија
Циљ вебинара је допринос у погледу подршке стручних сарадника наставницима, важности повезивања свих страна у процесу оцењивања (родитеља, наставника, стручних сарадника, ученика и управе школе) и важности подстицајног деловања током процеса оцењивања
Сценарио вебинара/састанка: Вебинар се састоји из три повезане целине. Планирано је да први део вебинара траје 30 минута. Централни део вебинара (оквирно 30 минута) је рад у групама и дискусија у вези реализованих задатака. Завршни део вебинара (оквирно 30 минута) садржи преглед препорука и недовољно искориштених прилика у погледу оцењивања и закључке на основу коришћених извора, искуства и резултата истраживања.
Технологија: Зум платформа, Пауер Поинт презентација, Ментиметар, Гугл упитник