Тема је сагладана из педагошког и психолошког угла. Узете су у обзир и теоријски приступи али и емпиријска искуства у изучавању ове тематике. Сагледан је значај мотивације ученика али и наставника.
Теме:
I)део. Дефинисаност мотивације; Значај мотививације за учење; Значај улоге наставника; Мотивавција наставника; мотивација ученика; Теоријски приступи мотивацији; Препоруке и примери из праксе; Објашњење “Сојеровог ефекта“;
- II) део. Специфичности рада у настави на даљину; Мотивација у онлјан настави. Предности и недостаци онлајн наставе; емпиријска искуства у процени ефикасности онлајн наставе (перспектива ученика, наставника и студената); Мотивациона улога наставника; Изазови у остваривању мотивационе улоге наставника; Препоруке за тренсформацију спољашње у унутрашње подстицаје за учење у настави.
Тема је сагладана из педагошког и психолошког угла. Узете су у обзир и теоријски приступи али и емпиријска искуства у изучавању ове тематике. Сагледан је значај мотивације ученика али и наставника.
Теме:
I)део. Дефинисаност мотивације; Значај мотививације за учење; Значај улоге наставника; Мотивавција наставника; мотивација ученика; Теоријски приступи мотивацији; Препоруке и примери из праксе; Објашњење “Сојеровог ефекта“;
- II) део. Специфичности рада у настави на даљину; Мотивација у онлјан настави. Предности и недостаци онлајн наставе; емпиријска искуства у процени ефикасности онлајн наставе (перспектива ученика, наставника и студената); Мотивациона улога наставника; Изазови у остваривању мотивационе улоге наставника; Препоруке за тренсформацију спољашње у унутрашње подстицаје за учење у настави.