Loading...

  • Почетна
  • Просветне вести
  • Образовни ресурси
  • Стручно усавршавање
  • Е-Портфолио
Ћир| Lat| Eng
  • О нама
  • Подршка
  • Улогуј се
Toggle navigation
×
  • Почетна
  • Просветне вести
  • Образовни ресурси
  • Стручно усавршавање
  • Е-Портфолио
  • О нама
  • Подршка
  • Улогуј се
Ћир| Lat| Eng

Просветне вести

  • Почетна
  • /
  • Просветне вести
  • /
  • Пројекат Заједница учења педагога и психололга
  • /
  • Нови ресурси и материјали за педагоге и психологе: 1. Како и колико информација о болести КОВИД -19 преносити деци? 2. Улога родитеља у организацији активности ученика у условима учења на даљину

Нови ресурси и материјали за педагоге и психологе: 1. Како и колико информација о болести КОВИД -19 преносити деци? 2. Улога родитеља у организацији активности ученика у условима учења на даљину

Нови ресурси и материјали за педагоге и психологе: 1. Како и колико информација о болести КОВИД -19 преносити деци? 2. Улога родитеља у организацији активности ученика у условима учења на даљину

5. маја 2020.

Category : Завод за унапређивање образовања и васпитања , Издвојене вести , Истакнуто , Пројекат Заједница учења педагога и психололга

Линк ка вести
Извор: Завод за унапређење образовања и васпитања

 

У склопу пројекта „Подршка стручним сарадницима у основним и средњим школама у отежаним условима уз програм учења на даљину“ на Национални образовни портал, на адреси https://www.portal.edu.rs/pedagozi-i-psiholozi/ постављена су нови материјали:

1. Како и колико информација о болести КОВИД -19 преносити деци?

2. Улога родитеља у организацији активности ученика у условима учења на даљину.

Укратко о ресурсима:

1. Како и колико информација о болести КОВИД -19 преносити деци?
Презентација и пропратни материјал садрже савете родитељима  о начину и количини информација коју треба дати деци о болести КОВИД 19. Пандемија, проглашено ванредно стање, мере за спречавање ширења вируса представљају животне догађаје који носе велику промену у свакодневном функционисању, а суочавање са њима зависи од процене значаја/претње ових догађаја. Водећи се Мусовом класификацијом механизама превладавања животних догађаја, препоруке за разговор родитеља  са децом сврстане су у:  оне које су усмерене на процену, оне које су усмерене на проблем и оне које су усмерене на емоције. Наглашен је значај смирености и добре информисаности родитеља, уз вођење рачуна о узрасту деце.  У самој презентацији, као и у пропратном материјалу, налазе се и пригодне листе бројева телефона и листе сајтова које родитељима могу помоћи у проналажењу поузданих информација и/или проналажењу додатне подршке.

2. Улога родитеља у организацији активности ученика у условима учења на даљину
Први део рада односи се на информисање родитеља у вези са суштинским   карактеристикама наставе на даљину, њеним предностима и недостацима. Родитељима су такође дати конкретни савети и сајтови на којима се могу додатно информисати у циљу стварања безбедног дигиталног окружења за своје дете. Централни део рада има за циљ информисање родитеља о њиховој улози у обезбеђивању адекватних услова за успешно учење ученика. Прецизно су наведени начини њихове помоћи и подршке коју би требало да  пруже својој деци приликом учења и рада ученика на домаћим задацима. Дати су и предлози за рационално и ефикасно коришћење слободног времена. На крају рада дат је табеларни подсетник о условима успешног учења за родитеље.

 

itsadmin
Author: itsadmin

Међународна научна конференција у формату сарадње „17+1“ МПНТР: Партнерски реализована настава на даљину

Просветне вести

  • Издвојене вести
  • Јавни позиви
  • Конкурси и jавни позиви
  • Настава на даљину
  • Обавештења
  • Остале вести
  • Остале институције
  • Правилници
  • Пројекат Заједница учења педагога и психололга
  • Просветне вести
  • Просветне институције
  • Стручно усавршавање

Најновије Најчитаније
  • Победници конкурса „Сви заједно за родну равноправност“

    29. марта 2021.

  • Коначна листа након јавног позива Завода за 2021.годину

    27. марта 2021.

  • Нови подзаконски акти: Каталози уџбеника, врста стручне спреме у стручним школама, стандарди квалификација

    24. марта 2021.

  • Оцењивање у школи, у мањим групама и уз поштовање свих епидемиолошких мера

    24. марта 2021.

  • Допуњена база радова обуке Дигитална учионица

    23. марта 2021.

  • Online пријаве за полагање пријемог испита у специјализованим одељењима гимназија и уметничких школа oд 12. до 15. априла

    23. марта 2021.

  • ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ – продужава се рок за подношење пријава на конкурс за одобравање програма

    13. децембра 2019.

  • Правилници и програми наставе и учења који се примењују од школске 2020/21. године

    Линк ка вести Извор: Завод за унапређивање образовања и васпитања     Подсећамо вас на неколико битних правилника који се примењују почев од школске 2020/21. године: ПРАВИЛНИЦИ Правилник о изменама и допунама Правилника о протоколу поступања у установи у одговору на насиље, злостављање и занемаривање – преузмите правилник Правилник о Општим стандардима постигнућа за матерњи

    7. августа 2020.

  • ФОРМАТИВНО ОЦЕЊИВАЊЕ У ДИГИТАЛНОМ ОКРУЖЕЊУ 1

    Линк ка вести Извор: Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања   ФОРМАТИВНО ОЦЕЊИВАЊЕ У ДИГИТАЛНОМ ОКРУЖЕЊУ 1 У петак 15.маја 2020, са почетком у 10,00 часова, у организацији Завода за вредновање квалитета, Завода за унапређивање образовања, УНИЦЕФа и  САВЕЗА УЧИТЕЉА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ, одржаће се вебинар за учитеље, под називом ФОРМАТИВНО ОЦЕЊИВАЊЕ У ДИГИТАЛНОМ ОКРУЖЕЊУ

    18. маја 2020.

  • Најављени и реализовани вебинари у склопу пројекта „Подршка стручним сарадницима у основним и средњим школама у отежаним условима уз програм учења на даљину“

     Пројекат: „Подршка стручним сарадницима у основним и средњим школама у отежаним условима уз програм учења на даљину“  РЕАЛИЗОВАНИ ВЕБИНАРИ НАЗИВ РЕАЛИЗАТОРИ ОДРЖАН Како конструктивно организовати време код куће кроз призму основних психолошких потреба Дина Бојић, психолог 13.04.2020. Принципи безбеднг понашања у доба короне Јелена Зајегановић, УНИЦЕФ 27.04.2020. Изазови у реализацији наставе  у онлајн окружењу Лидија

    21. маја 2020.

  • Истраживање о потребама стручних сарадника у предшколским установама и школама у србији

    Секција универзитетских наставника психологије образовања спроводи истраживање са циљем стицања увида у потребе стручних сарадника који раде у пракси и суочавају се са различитим изазовима условљеним пандемијом Корона вируса, као и пружања одговарајуће подршке. У те сврхе, сачињен је кратак упитник који можете да попуните кликом на: Упитник за стручне сараднике у предшколским установама и

    20. маја 2020.

  • Google G Suite for Education за школе – упутство за регистрацију и активацију

    Линк ка вести Извор: Завод за унапређивање образовања и васпитања   По резултатима анкете коју је спровео Завод за унапређивање образовања и васпитања на узорку од 15.000 наставника, стручних сарадника и директора, у претходном периоду највећи број наставника је користио Гугл учионицу као систем за организовање онлајн учења (преко 52% свих испитаника). Да би наставници

    21. августа 2020.

  • Национални образовни портал

    Центар образовних дешавања.

    Завод за унапређивање образовања и васпитања

    Све сервисе на Националном образовном порталу обезбеђује вам Завод за унапређивање образовања и васпитања.

    zuov.gov.rs

    Партнер пројекта

     

      Пратите нас на:

    • Политика приватности
    • Услови коришћења

    © 2020. Завод за унапређивање образовања и васпитања

    Change Location
    To find awesome listings near you!