У рутини је спас, посебно у временима кад се суочавамо са изазовима који нам доносе осећај тескобе и неизвесности. Без обзира што нисмо у могућности да контролишемо дешавања из спољашњег света која нам значајно утичу на живот, сазнање да можемо да контролишемо свој дан и уредимо наш мали свет у изолацији дома, даје осећај удобности и задовољства. Суочавање са непредвидљивим, неизвесним и претећим временима чини се изводљивим кад имамо контролу над даном, могућност планирања шта ће и кад у том дану десити. Припрема дневног плана и његова реализација помаже нам да смањимо свакодневни ниво стреса. Управо могућност да донесемо одлуку о активностима, које ћемо реализовати у току дана у одређеном ритму, омогућава нам да дан буде испуњен и динамичан, у мери и на начин који смањује осећај преплављености обавезама и радним задацима. Планирање дана и дневних активности је значајна вештина за живот, којом треба да овладају и деца, а ванредне околности су добар оквир за практиковање и учење како да овладамо овом вештином. Од кључног је значаја да кроз креирање дневног план са дететом и кроз подршку за његово спровођење успоставимо контролу над дешавањима, паметно искористимо време за учење и одмор, обезбедимо да дете уради и оно што мање воли, уносећи на тај начин смисао и осећај успешности у данима који су наизглед исти.
У рутини је спас, посебно у временима кад се суочавамо са изазовима који нам доносе осећај тескобе и неизвесности. Без обзира што нисмо у могућности да контролишемо дешавања из спољашњег света која нам значајно утичу на живот, сазнање да можемо да контролишемо свој дан и уредимо наш мали свет у изолацији дома, даје осећај удобности и задовољства. Суочавање са непредвидљивим, неизвесним и претећим временима чини се изводљивим кад имамо контролу над даном, могућност планирања шта ће и кад у том дану десити. Припрема дневног плана и његова реализација помаже нам да смањимо свакодневни ниво стреса. Управо могућност да донесемо одлуку о активностима, које ћемо реализовати у току дана у одређеном ритму, омогућава нам да дан буде испуњен и динамичан, у мери и на начин који смањује осећај преплављености обавезама и радним задацима. Планирање дана и дневних активности је значајна вештина за живот, којом треба да овладају и деца, а ванредне околности су добар оквир за практиковање и учење како да овладамо овом вештином. Од кључног је значаја да кроз креирање дневног план са дететом и кроз подршку за његово спровођење успоставимо контролу над дешавањима, паметно искористимо време за учење и одмор, обезбедимо да дете уради и оно што мање воли, уносећи на тај начин смисао и осећај успешности у данима који су наизглед исти.