У оквиру вебинара, у првом делу, обрађенa je темa психолошких потреба, Масловљеве хијерахије потреба и на који начин су основне потребе угрожене у току пандемије вируса КОВИД-19, изолације и самоизолације, зашто је неопходно задовољавању ових потреба посветити посебну пажњу на који начин задовољење основних психолошких потреба инкорпорирати у дневне активности и условима изолације. У оквиру презентације приказани су примери активности које задовољавају појединачне потребе. У оквиру вебинара учесницима је поред ппт презентације подељен и пропратни материјал који укључује списак онлајн линкова које могу да препоруче ученицима, на основу којих могу да организују онлајн радионице и предлог материјала које могу да користе у педагошкој и психолошкој пракси. У другом делу вебинара покренута је дискусија, у оквиру које су учесници коментарисали материјал, говорили о својим искуствима рада у школи у условима када се цео рад одвија онлајн.
Технологија: Zoom
У оквиру вебинара, у првом делу, обрађенa je темa психолошких потреба, Масловљеве хијерахије потреба и на који начин су основне потребе угрожене у току пандемије вируса КОВИД-19, изолације и самоизолације, зашто је неопходно задовољавању ових потреба посветити посебну пажњу на који начин задовољење основних психолошких потреба инкорпорирати у дневне активности и условима изолације. У оквиру презентације приказани су примери активности које задовољавају појединачне потребе. У оквиру вебинара учесницима је поред ппт презентације подељен и пропратни материјал који укључује списак онлајн линкова које могу да препоруче ученицима, на основу којих могу да организују онлајн радионице и предлог материјала које могу да користе у педагошкој и психолошкој пракси. У другом делу вебинара покренута је дискусија, у оквиру које су учесници коментарисали материјал, говорили о својим искуствима рада у школи у условима када се цео рад одвија онлајн.
Технологија: Zoom