Страница у припреми!
У току је постављање ресурса
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током ЦОВИД епидемије. У овом сегменту првог вебинара представљен је концептуални оквир за анализу и развој образовне праксе.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом сегменту првог вебинара представљен је концептуални оквир за анализу и развој образовне праксе.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом сегменту првог вебинара представљене су основне информације о LearnIn иницијативи и резултати праћења наставе на даљину.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом сегменту првог вебинара представљени су резултати одвојених сесија на којима се догађала размена инспиративних пракси насталих током учења на даљину.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе, као и завршна сесија читавог вебинара.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе. |
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је уводна сесија другог вебинара.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе.
У оквиру вебинара обрађивана је тема наставних метода које се користе у новонасталој ситуацији учења на даљину. Тема је груписана око 6 кључних питања која су послужила за размену искустава стручних сарадника који раде у основним и средњим школама. Сценарио вебинара: Након уводног обраћања и кратког увода у тему, учесници су подељени у групе. Вебинар је условно подељен у два дела. У првом делу су ученици подељени у групе у којима су се бавили следећим темама:Интеракција/размена између ученика и са наставником;Сараднички односи и атмосфера поштовања:Динамичност процеса учења, разноврсност метода, активности и задатака; Мотивисаност и активност ученика; Развијање знања, вештина и ставова;Развијање различитих нивоа знања. Рад у групама трајао је око 20 минута. Након тога су учесници враћени у „велику групу“ у којој су представници група представљали запажања и закључке на тему којом се бавила њихова група. Отварана је и дискусија након сваке појединачне теме. Сценаријом је било предвиђено да вебинар траје сат времена, међутим дискусија је била врло жива, отворила су се многа питања, учесници су желели да учествују у свакој појединачној теми, тако да је вебинар трајао дуже од планираног времена.
Технологија: Zoom
Тема вебинара Избор и конципирање електронског материјала за онлајн наставу је имала припремну активност путем мотивационих питања која су послата учесницима вебинара уз линк за вебинару. Сценарио вебинара: Након поздрављања учесника и увода у тему, учесници су имали прилику да изложе одговоре на мотивациона питања, затим се дискутовало и аутор је сумирао одговоре учесника који су се односили на оставривање исхода уз помоћ електорнских наставних материјал, предности/недостатке електронских наставних материјала… Потом се прешло на предавање са демонстрирањем примера кроз теме Модели учења у односу на електронки садржај, Примена електронских наставних материјала у настави, Планирање наставног процеса употребом електронских наставних материјала, Примери, Препоруке за примену у непоредној наставној пракси. Учесници су на крају изложене теме, имали прилику да дискутују о примени и препорукама за избор и конципирање електронског материјала за онлајн наставу. Сложили су се да се најчешће у нашим школама примењивао основни модел испоруке садржаја путем електронског наставног материјала и да компетенције наставника за поучавање и учење треба да добију додатну димензију која се испољава у оспобљавању за избор и конципирање наставних електронских материјала у раду у онлајн окружењу. Приликом избора електронског материјала треба бити обазрив и применити критеријуме који се однсое на педагошку неутралност, могућност поновне употребе, персонализације и неутралности у односу на медије. Избор и конципирање наставног материјала за учење и поучавање од стране наставника је важно питање јер организовање великог броја информација у смислену целину предстаљва и учење ученика како да уче током живота и да у обиљу информација које су им доступне одаберу вредне.Стручни сарадници треба да оснаже наставнике у избору и конципрању електронских настaвних материјала у онлајн окружењу.
У оквиру вебинара, у првом делу, обрађенa je темa психолошких потреба, Масловљеве хијерахије потреба и на који начин су основне потребе угрожене у току пандемије вируса КОВИД-19, изолације и самоизолације, зашто је неопходно задовољавању ових потреба посветити посебну пажњу на који начин задовољење основних психолошких потреба инкорпорирати у дневне активности и условима изолације. У оквиру презентације приказани су примери активности које задовољавају појединачне потребе. У оквиру вебинара учесницима је поред ппт презентације подељен и пропратни материјал који укључује списак онлајн линкова које могу да препоруче ученицима, на основу којих могу да организују онлајн радионице и предлог материјала које могу да користе у педагошкој и психолошкој пракси. У другом делу вебинара покренута је дискусија, у оквиру које су учесници коментарисали материјал, говорили о својим искуствима рада у школи у условима када се цео рад одвија онлајн.
Технологија: Zoom
Вебинар на тему „Како подржати развој саморегулисаног учења код ученика“ одржан је посредством Zoom платформе. На вебинару је представљен концепт саморегулисаног учења и објашњене су фазе и процеси који су саставни елементи овог приступа учењу. Поред тога, указано је и на значај саморегулисаног учења, посебно у контексту учења и наставе на даљину. Учесници су имали прилике да размене идеје и искуства у вези са тиме како обезбедити подршку ученицима у различитим фазама и кључним тачкама саморегулисаног учења: анализи задатка, постављању циљева учења, планирању учења, праћењу и прилагођавању процеса учења, самоевалуацији и рефлексији о процесу учења. Учесници су позвани и да промисле о томе шта наставници и педагози могу да ураде како би подржали развој саморегулисаног учења код ученика.
У материјалу се образлажу специфичности услова у току он лајн наставе за рад од куће. Основна сврха мареијала је да подржи рад стручних сарадника на јачању родитељских компетенција у стварању позитивног амбијента и помоћи деци у планирању и реализацији активности учења у кућним условима. Обрада планираног садржаја може да помогне одржавању континуитетa у учењу, развијању самосталности и одговорности детета, остваривању постигнућа, лакшем повратку у похађање наставе у школи кад се за то створе одговарајући услови. Материјал је могуће користити и када из других разлога, ученик дуже одсуствује из школе. Писани материјал садржи додатни текст о начинима помоћи деци којима је потребна додатна подршка у образовању и васпитању, као и ППТ материјал.
У раду је приказан значај вршњачке интеракције у специфичним условима, у време пандемије вируса корона. Како су односи са вршњацима важни, не само за социјални развој детета, већ током целог живота, тако је рад усмерен на пружање конкретних предлога, педагошких интервенција ученицима виших разреда основне школе и средњошколцима, како да са својим другарима у време пандемије вируса корона уз примену адекватних мера проведу квалитетно и креативно време. Ученици се кроз тему упознају са појмом социјализације, факторима социјализације, а посебни акценат се односи на вршњаке и вршњачку интеракцију и све промене које су настале у време пандемије, у породици, школи, у дружењу и вршњачкој интеракцији. Дружење у насталој ситуацији се одвија на два нивоа, дружење од куће и дружење у природи, уз листу активности и предложених адекватних мера заштите и очувања здравља. Тема и презентација је прилагођена узрасту, тако да су пре обраде теме предложене почетна и завршна активност, те је вебинар интерактивне природе са наведеном циљном групом. Вебинар, односно тема води нас ка остварењу циља нашег рада, који гласи подстицање и развој вршњачке интеракције у специфичним условима насталим у време пандемије вируса корона.
Тема Како смирити дечји страх прилично је актуелна у данашњу доб јер родитељи траже одговоре на питање како да се приближе својој деци и да их смире поготово у доба реалних стрхова и неизвесности. Тема је блиска и за наставнике у школама јер они врло често преузимају улгу родитеља и деца некад имају поверења да им повере своје страхове. Циљ презентације био је да родитељи разумеју емоцију страха и да се информишу на које начине могу помоћи деци да превазиђу своје страхове. Као и да спознају различите начине за комуникацију са децом по питању страха.
У оквиру вебинара бавићемо се темом предрасуда и стереотипа у образовном окружењу, тежећи да изградимо заједничко разумевање ових социјалнопсихолошких феномена, као и да нагласимо значај развоја школске културе која подржава различитости. С обзиром на то да истраживања указују на маргинализовани положај Рома како у образовном, тако и у ширем друштвеном контексту у ком живимо, у оквиру вебинара ћемо посебну пажњу посветити ромологији – научној интердисцилини која проучава ромску заједницу у најширем смислу (Савић, 2017). Кроз питања историје, културе и језика, истраживаћемо ромску заједницу, и омогућити простор за међукултурални дијалог.
Сценарио вебинара:
Учесницима ће пре реализације самог вебинара бити послат упитник који ће за циљ имати да истражимо у којој мери су стручни сарадници у образовању упознати са ромском културом, али ће нам истовремено омогућити и да освестимо какве су наше представе о ромској култури, и на чему су засноване. Вебинар ће се састојати из три дела. У првом делу вебинара преставићемо теоријски оквир за разумевање стереотипа и предрасуда као значајних социјално-психолошких феномена. Такође, у овом делу ћемо приказати резултате истраживања које је реализовано у основним школама у Србији, а које указује на доминантне стереотипе које наставници имају о ромским ученицима (Јовановић, 2018). Предвиђено је да први део вебинара траје 30 минута. У другом делу вебинара учеснике ћемо упознати са настанком и развојем ромологије – научне интердисцилине која проучава ромску заједницу у најширем смислу (Савић, 2017). Ослањајући се на сазнања до којих је дошла ромологије представићемо основне аспекте ромске историје, културе и језика. Предвиђено је да овај део вебинара траје 30 минута. У завршном делу вебинара, који је предвиђено да траје 30 минута, оставићемо простор за дискусију позивајући учеснике да поделе шта су нове информације/увиди у вези са темом, као и шта су недовољно разјашњена или отворена питања. Такође, позваћемо учеснике да поделе примере подршке образовању ромских ученика из сопствене праксе или праксе установе у којој раде.
У материјалу су укратко описане карактеристике пројектне наставе, представљене су њене фазе/етапе и наведени су конкретни примери активности којима се подстиче развој различитих компетенција ученика. Представљен је низ начина на које родитељи могу да подрже и подстакну развој свог детета, истовремено учествујући у различитим фазама пројектне наставе, било да се она реализује у редовним условима или у ванредним околностима, односно онлајн учењу/поучавању. У материјалу су приказани примери различитих питања, скала и чек-листа, као и могућности њихове примене у различитим сегментима пројекта. Могу их користити сви актери укључени у овакав облик образовно-васпитног рада, а посебно родитељи, као смерницу за подстицај развоја своје деце и њихових вештина, неопходних у 21. веку.
Тема „Развијање критичког приступа информацијама“ реализована је кроз вебинар у оквиру ког су обрађене теме дигиталних компетенција, дигиталне интелигенције, медијска писменост и критичко мишљење. Вебинар је реализован на платформи Zoom. Иако је значај дигиталних компетенција препознат раније и дефинисан законским оквирима, тек је са ванредном ситуацијом поводом појаве Covid-а и преласком на онлајн наставу постало јасно колико су заправо ове компетенције важне (и колико су (не)развијене). Дигиталне компетенције дефинишу се кроз пет димензија (DIGCOMP: Оквир за развој и разумевање дигиталне компетенције у Европи- The Digital Competence Framework for Citizens With eight proficiency levels and examples of use (revidirana verzija), Carretero Gomey S., Vuorikari R., Punie Y., 2017.)- разумевање и обрада информација, комуникација и онлајн сарадња, стварање/креирање дигиталног садржаја, сигурност и решавање проблема. Утисак је да смо се, у контексту дигиталних компетенција, у класичној настави најчешће бавили димензијама сигурности на интернету и комуникацијом. Тренутно се као веома важна димензија издваја разумевање и обрада информација јер у мноштву доступних извора од изузетног је значаја критички им приступити и изабрати поуздане, корисне и адекватне изворе информација. Посебан нагласак стављен је на улогу наставника и стручних сарадника, који су ученицима, у време онлајн наставе, потребни као ментори који ће их водити кроз процес усвајања градива, подржавати их и мотивисати када наиђу на препреке и као својеврсни „кустоси“ који ће у мноштву различитих материјала, садржаја и алата изабрати и упутити ученике на најквалитетније и најприлагођеније њиховим могућностима и потребама, и који ће их учити да сами развијају вештине критичког приступа информацијама, као веома важне димензије дигиталних компетенција. У оквиру вебинара дат је предлог обраде ове теме са ученицима кроз радионичарски рад. Предлог за реализацију радионице је: уводна активност- квиз за ученике, главна активност- истраживање задатог сајта кроз критеријуме за процену и питања за проверу извора, текста и тражење других извора, завршна активност- игрица за ученике или гледање филма. Поред пропратног текста, ресурс садржи и остале потребне материјале (квиз, радни материјал- критеријуме за критичко вредновање садржаја на интернету, поступке и алате за критички приступ информацијама, списак линкова) за реализацију радионице и презентацију.
Вебинар /радионица преко зум апликације.
Фокус је сарадња са родитељима у дигиталном окружењу,узроковано увођењем ванредног стања.
Питања којима ће се бавити су следећа:
Како комуницирамо са родитељима? Којим темама се бавимо? На који начин реагују родитељи? Који су елементи асертивног реаговања?
На крају учесници добијају низ савета за добру сарадњу са родитељима како у школским условима тако и у ванредним околностима.
У оквиру вебинара/састанка биће обрађене следеће теме: школске и ваншколске прилике које развој социо-емоционалних компетенција стављају у центар образовања; домен социо-емоционалних компетенција; значај социо-емоционалних компетенција за школу и живот; програми социо-емоционалног учења у школи и оцена њихове ефикасности; поуке и смернице за развој социо-емоционалних компетенција у школи.
Вебинар ће бити реализован из два дела. У првом делу учесници ће се кроз презентацију упознати са планираним темама, како би се детаљније информисали о томе шта су социо-емоционалне компетенције, емпиријским налазима који потврђују њихов значај за прилагођавање и успех ученика у школи, али о ван ње, те карактеристикама успешних програма развоја социо-емоционалних компетенција у школи. Предвиђено је да овај део вебинара траје око 60 минута. Други део вебинара предвиђен је за дискусију и трајаће око 30 минута. У овом делу учесници ће бити позвани да размене своја искуства из школске праксе која би могла бити од значаја за боље разумевање теме вебинара, као и да дају своје коментаре напезентоване садржаје.
Рад је написан у циљу пружања подршке наставницима и стручним сарадницима у контексту лакшег превазилажења актуелне, стресне ситуације (епидемија корона-вируса), али и свима осталима који се боре са стресом, за који кажемо да је „зачин живота“. У раду су дате практичне смернице како је могуће успешно превладати стрес, кроз методичну примену когнитивних, релаксационих и бихејвиоралних техника, које су датаљније описане у самом раду. Један део писаног материјала усмерен је на пружање подршке конкретно наставницима и родитељима, кроз јасне практичне смернице, имајући у виду да се настава реализује на потпуно нови начин од навикнутог, односно, путем Интернета и телевизијских програма. Очекује се да ће овај рад помоћи читаоцу да увиди реципрочну повезаност између својих мисли, емоција и понашања, што ће кроз практичну примену техника описаних у раду условити лако и успепно препознавање евентуалних тешкоћа и проблема, као и проналазак одговарајућих решења. Истим поводом, направљен је план радионице (у сарадњи са ученицима другог разреда Гимназије у Куршумлији), који су дали допринос и идеју у креирању радионице, на основу властитих потреба и сагледавања актуелне ситуације. У циљу што успешнијег и потпунијег представљања самог писаног материјала 29.05.2020. године, са почетком у 12 часова, одржан је Вебинар на одабрану тему. Програм који је коришћен за реализацију Вебинара јесте Zoom апликација. Ток Вебинара одвијао се: најпре кроз увод и представљање учесника, затим је обухватио дискусију са учесницима о њиховом начину превазилажења стреса, након тога следи опис и представљање техника успешног превазилажења стреса (когнитивне, релаксационе и бихејвиоралне), и на крају постављање питања од стране учесника, а све у циљу достизања позитивних промена.
У оквиру вебинара/састанка биће обрађене теме:
- Оцењивање да или не – тренутна перспектива процеса оцењивања, добре и лоше стране, очекивања од учесника у процесу оцењивања, уз посебан осврт на улогу стручних сарадника
- Како до оцене? Законске обавезе и могућности које имамо у процесу оцењивања и сагледавање ситуације у пракси
- Задатак – рад у групама (оцењивање и облици подршке у ситуацијама када су у питању ученици из осетљивих група/неуспешни ученици)
- Неке препоруке – лични одабир додатних начина за лакше, ефикасније и успешније оцењивање и подршку ученицима (учење о учењу и саморегулација, превенција осипања из О-В система, дигиталне компетенције)
- Још неке прилике (ситуациони задаци и студије случаја, ваннаставне активности)
- Закључци и дискусија
Циљ вебинара је допринос у погледу подршке стручних сарадника наставницима, важности повезивања свих страна у процесу оцењивања (родитеља, наставника, стручних сарадника, ученика и управе школе) и важности подстицајног деловања током процеса оцењивања
Сценарио вебинара/састанка: Вебинар се састоји из три повезане целине. Планирано је да први део вебинара траје 30 минута. Централни део вебинара (оквирно 30 минута) је рад у групама и дискусија у вези реализованих задатака. Завршни део вебинара (оквирно 30 минута) садржи преглед препорука и недовољно искориштених прилика у погледу оцењивања и закључке на основу коришћених извора, искуства и резултата истраживања.
Технологија: Зум платформа, Пауер Поинт презентација, Ментиметар, Гугл упитник
Најновији ресурси
Најтраженији
У оквиру вебинара обрађивана је тема наставних метода које се користе у новонасталој ситуацији учења на даљину. Тема је груписана око 6 кључних питања која су послужила за размену искустава стручних сарадника који раде у основним и средњим школама. Сценарио вебинара: Након уводног обраћања и кратког увода у тему, учесници су подељени у групе. Вебинар је условно подељен у два дела. У првом делу су ученици подељени у групе у којима су се бавили следећим темама:Интеракција/размена између ученика и са наставником;Сараднички односи и атмосфера поштовања:Динамичност процеса учења, разноврсност метода, активности и задатака; Мотивисаност и активност ученика; Развијање знања, вештина и ставова;Развијање различитих нивоа знања. Рад у групама трајао је око 20 минута. Након тога су учесници враћени у „велику групу“ у којој су представници група представљали запажања и закључке на тему којом се бавила њихова група. Отварана је и дискусија након сваке појединачне теме. Сценаријом је било предвиђено да вебинар траје сат времена, међутим дискусија је била врло жива, отворила су се многа питања, учесници су желели да учествују у свакој појединачној теми, тако да је вебинар трајао дуже од планираног времена.
Технологија: Zoom
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом видеу приказана је једна од сесија на којима су представљане одабране иновативне образовне праксе.
Као део LearnIn иницијативе УНИЦЕФ регионалне канцеларије из Женеве, УНИЦЕФ канцеларија у Србији, у сарадњи са Министарством просвете, науке и технолошког развоја РС, организовала је онлајн сусрете са циљем да се подстакне размена идеја и инспиративних пракси, полазећи од претпоставке да су делотворна решења она која су препозната као значајна од стране учесника у образовном процесу, прилагођена контексту у ком се примењују и интегрисана у праксе учења и наставе. Прва два вебинара баве се искуствима у пружању подршке учењу деце и младих током COVID епидемије. У овом сегменту првог вебинара представљене су основне информације о LearnIn иницијативи и резултати праћења наставе на даљину.